Rehber

Fitness Kilo Alma Antrenman Programı

Fitness kilo alma antrenman programı, sıhhatli bir halde kas hacmi kazanmak isteyenler için uygundur. Fitness öteki adıyla spor salonları genelde kilo vermek ya da kas arttırmak isteyen insanların tercih etmiş olduğu bölgeler olarak bilinir.

Ancak spor salonlarında kilo alarak güçlenmek ve güzel duyu bir vücuda haiz olmak mümkündür. Bunun için çoğu Kilo alma antrenman programları ve beslenme düzeni uygulamaları hazırlanmaktadır. Eğer kilo almakta zorluk çekiyorsanız spor yaparak sıhhatli bir halde kilo alabilmeniz mümkündür. Peki, Fitness kilo alma antrenman programı nasıl olmalıdır?

Spor salonunda antrenman programınız oluştururken spor koçunuz size kilo alımına makul hareketler yazacak ve önerilerde bulunacaktır. Kilo alma spor programı genelde vücudunuzda kasları harekete geçirmeye yönelik antrenmanlardır. Eğer doğru beslenme ve derli toplu bir spor antrenman programı uygularsanız hızlıca istediğiniz kilolara ulaşabilirsiniz. Fitness kilo alma antrenman programı içinde kullanılması ihtiyaç duyulan aletler şu şekildedir;

  • Şınav
  • Bench Press
  • Squad
  • Mekik
  • Barfiks

Çeşitli ağırlık antrenmanları da kilo alma fitness programları içinde yer alabilmektedir. Vücudunuzu derli toplu olarak çalıştırmak kaslarınızı harekete geçirecektir. Spor yapmak metabolizmayı hızlandırır ve açlık hissini arttırır. Spor yaparken eskiye nazaran daha aç olduğunuzu hissedeceksiniz. Düzenli kilo arttıran, her gıda grubunun bulunduğu besinleri tüketmek gerekmektedir.

Kilo Almak İçin Ne Yapmalı

Spor salonuna yazıldık, kilo almak suretiyle sporumuza başladık fakat kilo almak için ne yapmalı bilmiyoruz. Bu oldukça basittir. Dengeli beslenmelisiniz. Besin gruplarınızda protein, karbonhidrat ve yağları kafi derecede tüketmelisiniz. Kilo almak için malum yağlı besinleri tüketmek size yalnızca zararlı yağlar kazandırır. Bu yağlarda sağlıklı kilo alma yöntemleri içinde yer almaz.

Spor sonra dinlenme oldukça önemlidir. Genellikle spor hazırlamaya yeni başlamış olan insanoğlu oldukça ağır bir antrenman programı uygulamazlar. Vücudunuzu spor yaptıktan sonra dinlendirmek oldukça önemlidir. Aldığınız besinlerin ihtiva etmiş olduğu protein karbonhidrat ve yağ değerleri de oldukça önemlidir. Antrenman öncesinde ve sonra beslenmek kilo almak için etkili bir yöntemdir. Bu süreçte muhtelif gıdalardan hazırlanan karışımlar tüketilebilir. Kilo alma fitness programı kadın sporcularda kardiyo ağırlıklıyken fitness kilo alma programı erkek sporcularda kas grupları ağırlıklıdır. Bu sebeple sporunuza devam edin ve sıhhatli beslenin hızlıca müspet tesirleri görebilirsiniz.

Kilo Almak İçin Beslenme Programı

Spor yaparken beslenme düzeni minimum antrenman programı kadar önemlidir. Eğer iştahsızlık gibi problemler yaşıyorsanız spor yapmak size açlık hissi yaratacağı için basitçe yeme alışkanlığı kazanırsınız. Ayrıca bu süreçte göbek yapmadan kilo almak da mümkündür. Çünkü beslenmeniz buna göre ayarlanır. Ayrıca kilo alıp hacim kazanmaya yönelik antrenmanlar yapmış olursanız sıhhatli bir halde kilo alabilirsiniz. Peki, kilo almak için beslenme programı iyi mi olmalıdır. İşte beslenme programınızda bulunması ihtiyaç duyulan ürünler;

  • Pirinç ve Makarna
  • Süt ve Süt Ürünleri
  • Kuruyemiş Çeşitleri
  • Etler (Kırmızı et, Tavuk ve Balık)
  • Tahıllı ve Bakliyat Ürünleri

Tüm bu besinler sıhhatli bir halde kilo almak için beslenme programları içinde yer almaktadır. Spor uygulamanızı uygularken göbek yapmadan kilo almak istiyorsanız şeker ve unlu mamullerden oldukça uzak durun. Pirinç ve makarna tüketimi bu yönden ihtiyaç duyduğunuz karbonhidratı sağlayacaktır. Tatlı ihtiyacınız halinde bitter çikolata tüketebilirsiniz. Bitter çikolata minimum oranda şeker içeren tatlıdır.

Sporla kilo almak için spor salonuna yazıldınız fakat beslenmenizi de değiştirmenize karşın kilo alamıyorsanız. Muhtemelen yanlış bir balans kurdunuz demektir. Yani kilo almak için kafi oranda gıda ve kalori ihtiyacınız vardır. Spor yaptığınızda yapmış olduğunuz antrenmanlar vücudunuzda belli bir oranda kalori yakmaktadır. Eğer metabolizmanın oldukça süratli ve spor sonra yeteri kadar beslenmiyorsanız kilo almakta sorun yaşayabilirsiniz. Kilo almak için ne yapmalı diye soruyorsanız tüketim alışkanlığınızı iyi inceleyin. Öğün miktarınızı arttırın ve daha sık beslenin.

Kilo Alma Antrenman Programı

Kilo almak için spor programı sizlerle. Spor yaparken vücudunuzun su ihtiyacının artacağını ihmal etmeyin ve beslenme programınıza daha oldukça su ekleyin. Eğer kilo almakta hala zorlanıyorsanız bir diyetisyene gitmenizi öneri ederiz. Zamanla kilo alma antrenman programı uyguladıkça kaslarınızın geliştiğini ve vücudunuzun hacim kazandığını göreceksiniz. Hacim kazanan vücut daha oldukça gıda ihtiyacı duyar. Açlık hissinizde spor yaptıkça artacağı için daha oldukça beslenmeniz gerekir.

Spor yapıyor olsanız da bazen cheat meal isimli kaçamak beslenmeyi tercih edebilirsiniz. Cheat meal bir öğünlüğüne sevdiğiniz bir fast food tüketmek için uygundur. Son olarak kilo almak için fitness programı detaylarını sizlerle paylaştık. Ancak spor uygulamanızı ve beslenme kontrolünüzü bırakmayın. Zamanla istediğiniz en makul kiloya ulaşacaksınız.

Son olarak Fitness Kilo Alma Antrenman Programı yazımızın sonuna geldik, okuduğunuz için teşekkür ederiz.

0 / 5. 0

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu